REGULAMIN FORUM
NIEOFICJANE FORUM FANÓW IRY
Celem Nieoficjalnego Forum jest poznawanie twórczości IRY oraz integracja Fanów.
Każdy nowy Użytkownik proszony jest o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz przeglądnięcie przynajmniej ostatnich postów.
W celu uniknięcia powtarzania tematów Użytkownicy proszeni są o wypowiadanie się w jednej sprawie w jednym temacie, jak również o wpisywanie tematów we właściwych kategoriach.

REGULAMIN NIEOFICJALNEGO FORUM
Jeśli wchodzisz pierwszy raz, powinieneś się zarejestrować.
Tylko osoby zalogowane mogą korzystać z Nieoficjalnego Forum.
Nieoficjalne Forum jest ogólnodostępne i każdy zarejestrowany Użytkownik może się na nim wypowiadać pod warunkiem przestrzegania Regulaminu.
Umieszczenie pierwszego postu na Nieoficjalnym Forum oznacza akceptację Regulaminu.

PODSTAWOWE ZASADY
1. Nie używaj obraźliwych wyrazów w nickach. W miarę możliwości nicki powinny wyraźnie odróżniać Użytkowników. Użytkownik swoim nickiem nie może podszywać się pod muzyka Zespołu lub członka ekipy IRA.
2. Przed rozpoczęciem pisania fajnie byłoby, gdybyś się nam najpierw przedstawiła/przedstawił. Możesz to zrobić w dziale ‘IROfani’ w temacie ‘Jesteś nowy? Przedstaw się oczko’.
3. Nowy wątek rozpocznij po przejrzeniu wcześniejszych tematów (to pozwoli uniknąć powtarzania treści).
4. Nie umieszczaj tego samego postu w kilku tematach.
5. Pamiętaj o ortografii i zasadach gramatyki języka polskiego. Wypowiedzi redaguj w sposób jasny i przystępny, aby inni Użytkownicy nie mieli problemu ze zrozumieniem treści.
6. Pisząc, nie używaj DUŻYCH LITER. Oznaczają one krzyk.
7. Pamiętaj o możliwości edytowania postów - nie pisz swoich postów jednego pod drugim.
8. Filmiki wstawiaj przy użyciu opcji URL (nie używaj opcji YouTube) - to przyspieszy działanie Nieoficjalnego Forum.
9. Nie obrażaj innych Użytkowników, nie narzucaj innym swoich poglądów.
10. Wypowiadaj się kulturalnie.
11. Zastanów się zanim rozpowszechnisz fałszywe wiadomości lub niepotwierdzone plotki – posty takie będą usuwane.
12. Staraj się nie prowadzić prywatnych rozmów na forum publicznym. Jeśli masz ochotę z kimś porozmawiać, zrób to za pomocą wiadomości prywatnej, na gadu-gadu lub przy pomocy innego komunikatora. Nieoficjalne Forum to nie czat, dlatego pogódź się z tym, że takie zachowania nie są tutaj tolerowane. Zanim coś napiszesz – zastanów się, czy aby na pewno jest to skierowane do ogółu Użytkowników.
13. Pamiętaj, że liczba postów o niczym nie świadczy, dlatego nie nabijaj sobie postów na siłę. Posty zawierające jedynie wypowiedzi typu ‘też tak myślę’ czy ‘nie zgadzam się’ i wszelkie inne im podobne nie będą tolerowane. Pisz sensownie.
14. Wszelkie utarczki słowne powinny być załatwiane prywatnymi wiadomościami.
15. W przypadkach koniecznych dostęp do forum będzie zablokowany (banicja).
16. Posty o bezsensownej treści będą usuwane – Nieoficjalne Forum to nie śmietnik.
17. Linki do stron propagujących treści szkodliwe, przeznaczone tylko dla dorosłych lub pornograficzne oraz inne zawierające obraźliwe, kontrowersyjne założenia (łamiące prawo) będą usuwane, a ich zamieszczanie będzie skutkowało usunięciem Użytkownika.
18. Nieoficjalne Forum nie służy do wymiany plików objętych ochroną prawną, można jednak zamieszczać linki do stron, gdzie dane pliki znajdują się legalnie.
19. Niniejszy Regulamin obowiązuje z dniem opublikowania na Nieoficjalnym Forum.
20. Administrator Nieoficjalnego Forum zastrzegaja sobie prawo do zmiany treści Regulaminu.

SPAM
1. Nie reklamuj innych for dyskusyjnych na Nieoficjalnym Forum.
2. Użytkownik wysyłający spam zostanie zabanowany.
3. Reklamę innych for dyskusyjnych rozumie się jako umieszczanie linków do niego w postach lub w podpisie.
4. Nie rozpowszechniaj reklamy handlowej (z wyłączeniem linków do aukcji z przedmiotami dotyczącymi tematyki Nieoficjalnego Forum).

BANICJA
1. Zablokowanie dostępu do Nieoficjalnego Forum odbywa się poprzez nałożenie bana na danego Użytkownika.
2. O otrzymaniu bana decyduje Administrator, Moderator lub też grono Użytkowników Nieoficjalnego Forum.
3. Otrzymanie bana jest ostateczne i nie podlega dyskusji, ani tym bardziej negocjacji ze strony innych Użytkowników.
4. Każdy Użytkownik może otrzymać od Administratora ostrzeżenie za naruszanie zasad Nieoficjalnego Forum. Gdy liczba ostrzeżeń osiągnie 2 - Użytkownik przez 7 dni ma zablokowaną możliwość wypowiadania się na Nieoficjalnym Forum. Gdy liczba ostrzeżeń osiągnie 3 – nastąpi automatyczna blokada Użytkownika.
5. Ostrzeżenie wygasa, jeżeli w ciągu 30 dni od jego nadania Użytkownik zachowuje się zgodnie z Regulaminem.

ADMINISTRATOR I MODERATOR
1. Nie ponosi żadnej odpowiedzialności za posty zamieszczane na Nieoficjalnym Forum.
2. Ustala podział całego Nieoficjalnego Forum na działy.
3. Ma prawo usunąć lub edytować dany post albo temat jeśli narusza on Regulamin.
4. Ma prawo zablokować temat jeśli odbiega on od tematyki Nieoficjalnego Forum.
5. Ma prawo przesunąć lub usunąć dany post lub temat jeśli jest on niezgodny z tematyką konkretnego działu.
6. Ma prawo edytować posty Użytkowników poprzez dopisywanie własnych uwag dotyczących np. zachowania Użytkownika.
7. Ma prawo usunąć daną osobę z Nieoficjalnego Forum jeśli narusza ona Regulamin.
8. Ma prawo do zablokowania konta Użytkownika bez publicznego podania powodu. Zablokowanie konta ma charakter bezterminowy i może być odblokowane tylko w szczególnych okolicznościach.
9. Administrator powołuje w razie potrzeby kolejnych Moderatorów (doraźnie lub na czas nieokreślony).


  PRZEJDŹ NA FORUM